Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Akceptuję
koszyk: pusty
Nie masz produktów w koszyku
Wartość koszyka: 0,00 zł
Transport: Polska od 14 - 16 zł. Świat od 22 zł
MENU
Newsletter:

FAQ

Zapraszamy do zapoznania się z listą częstych pytań. Jeśli nie znajdziesz wśród nich odpowiedzi na swoje pytanie, napisz do nas na adres:mypoland@mypoland.com.pl

 

Czym oferta My Poland różni się od oferty innych sklepów tego typu?


W My Poland znajdziesz produkty, które często nie są dostępne w innych sklepach. Docieramy bezpośrednio do uznanych i cenionych twórców z całej Polski. Nawiązujemy kontakty z rękodzielnikami, którzy reprezentują ginące zawody i których sztuka może odejść wraz z nimi. Prezentujemy również unikalne produkty - np. prace konkursowe. Możemy także wykonać produkt specjalnie na Twoje zamówienie. Ważnym wyróżnikiem My Poland jest też to, że prezentujemy wyroby z całej Polski oraz ofertę mniejszości narodowych. Docieramy nie tylko do najpopularniejszych i najbardziej znanych produktów, takich jak rękodzieło łowickie, ale znajdujemy dla Ciebie prawdziwe perełki z różnych regionów i tradycji. Wzory większości wyrobów, dostępnych w My Poland, otrzymały atest przyznany przez Krajową Komisję Artystyczną i Etnograficzną. Atest jest certyfikatem potwierdzającym niepowtarzalność wyrobu i unikalny sposób jego wytworzenia.

 

Jak odróżnić oryginalne produkty rękodzielnicze?


Oryginalne produkty rękodzielnicze często są sygnowane pieczęcią zakładu, w którym zostały wytworzone, lub podpisem twórcy. W przypadku ceramiki pieczęć taka zwykle umieszczona jest na dnie naczynia. Najłatwiej jednak poznać produkty rękodzielnicze po ich naturalnych cechach – produkty takie zawsze nieznacznie różnią się między sobą (nawet jeśli są wykonane wg jednego wzoru), widać na nich ślady procesu produkcji (np. ślady narzędzi na drewnie, ślady wypalania na siwakach, ślady składania papieru na wycinankach), a wzory i kształty nigdy nie są idealnie równe.

 

Dlaczego warto kupować rękodzieło w Polsce?


Kultura rękodzielnicza w Polsce ma wielowiekową tradycję. Dba się o jej wierność tradycyjnym i regionalnym kanonom. Dlatego możesz mieć pewność autentyczności, wartości i niepowtarzalności kupowanych tu produktów. Kupując rękodzieło w Polsce możesz też korzystać z niezwykłego bogactwa wyrobów, które dzięki różnorodności regionów i przenikaniu się wielu kultur, często zyskały ciekawe, oryginalne formy, niespotykane w innych krajach tej części Europy.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w dziale: http://originalhandicraft.org/pl/polskie-rekodzielo/dlaczego-warto-kupowac-rekodzielo-w-polsce

 

W jak sposób mam konserwować wyroby rękodzieła? 

 

Każdy wyrób wykonany z naturalnych materiałów powinien być prany/czyszczony w delikatnych środkach chemicznych. 

Zalecamy, aby obrusy lniane prać w temperaturze nie przekraczającej 40 stopni Celsjusza. Do prania bardzo zabrudzonych obrusów możemy dodawać odplamiaczy (ale nie z chlorem, bo ten niszczy włókna).

Wyroby z wełny owczej (jak np. tkaniny dwuosnowowe) zalecamy prać chemicznie.

  

Dlaczego wymiary produktów mogą nieznacznie odbiegać od podanych w sklepie?


Produkty sprzedawane w my Poland to wyroby rękodzielnicze. Z tego powodu nawet produkty wykonane wg jednego wzoru mogą nieznacznie różnić się między sobą kształtem i rozmiarem. Wynika to ze specyfiki ręcznego procesu produkcji.

 

Czy Internet wiernie oddaje wygląd produktu?


Dołożyliśmy wszelkich starań, by zdjęcia prezentowane w My Poland jak najwierniej prezentowały nasze produkty. Warto jednak pamiętać, że kolory na każdym monitorze są wyświetlane w nieco inny sposób. Może się więc zdarzyć, że kolorystyka produktu będzie nieco odbiegać od kolorystyki zdjęcia. Na zdjęciu trudno jest również oddać wszystkie szczegóły i pokazać produkt z każdej strony. Dlatego warto przeczytać również opis, który jest uzupełnieniem zdjęcia.

 

Co się stanie, jeśli produkt mi się nie spodoba?


Jeśli produkt nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić, lub wymienić na inny. W My Poland znacznie wydłużyliśmy czas przewidziany ustawowo na zwrot towaru. U nas masz na to aż 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Możesz nie podawać przyczyny zwrotu zakupionego towaru (choć będziemy wdzięczni, jeśli nas o niej poinformujesz – to dla nas cenna wskazówka). Koszty przesyłki zwrotnej ponosi w takim przypadku Klient.

 

Czy transakcje realizowane przez Internet są bezpieczne?


W My Poland szczególną uwagę zwracamy na bezpieczeństwo transakcji. Wszyscy agenci rozliczeniowi posiadają stosowne certyfikaty i zostali dobrani pod kątem wysokiej jakości oferty i standardów bezpieczeństwa. Oczywiście, kupując przez Internet należy zachować podstawowe zasady bezpieczeństwa w sieci.

 

Jeśli kupuję produkt na prezent czy mogę go wysłać od razu do osoby, której chcę go podarować?


Każdy produkt My Poland jest starannie zapakowany, tak, żeby nadawał się na prezent. Na Twoje życzenie możemy od razu przesłać produkt do osoby, której chcesz go podarować wraz z bilecikiem od Ciebie – w celu ustalenia szczegółów napisz do nas na adres mypoland@mypoland.com.pl

 

Czy produkty My Poland mogą być wysyłane w dowolne miejsce na świecie, czy są jakieś ograniczenia?


W My Poland nie ma ograniczeń co do wysyłki produktów. Wybraliśmy do współpracy takich kurierów i firmy pocztowe, które mają renomę i doświadczenie w dostarczaniu przesyłek na cały świat. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w dziale Warunki dostawy.


Partnerzy: